Najlepsze filmy Curona według was.
Mój top:
1. Ludzkie dzieci 8/10
2. I twoją matkę też 7/10
3. Harry Potter i więzień Azkabanu 7/10
4. Mała Księżniczka 7/10
5. Wielkie nadzieje 6/10
1. Ludzkie dzieci - 10/10
2. Harry Potter i więzień Azkabanu - 8/10
3. I twoją matkę też - 7/10
4. Wielkie nadzieje - 7/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Ludzkie dzieci (2006) 7,25 55
2 I twoją matkę też (2001) 7,21 39
3 Harry Potter i więzień Azkabanu (2004) 6,06 47
4 Mała Księżniczka (1995) 6,00 8
5 Wielkie nadzieje (1998) 5,85 33
Pozostałe:
Zakochany Paryż (2006) 6,45 31
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Ludzkie dzieci (2006) 7,22 69
2 I twoją matkę też (2001) 7,11 55
3 Grawitacja (2013) 6,68 77
4 Harry Potter i więzień Azkabanu (2004) 6,32 62
5 Mała księżniczka (1995) 6,31 13
6 Wielkie nadzieje (1998) 5,74 43
Ponadto:
Zakochany Paryż (2006) 6,36 42
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 I twoją matkę też (2001) 7,21 77
2 Ludzkie dzieci (2006) 7,05 113
3 Grawitacja (2013) 6,67 128
4 Harry Potter i więzień Azkabanu (2004) 6,60 97
5 Mała księżniczka (1995) 6,45 22
6 Wielkie nadzieje (1998) 5,80 66
Filmy nowelowe (reżyser segmentu):
Zakochany Paryż (2006) 6,15 61
1 - I Twoją matkę też - 9
2 - Harry Potter i Więzień Azkabanu - 7
3 - Wielkie nadzieje - 5
4 - Grawitacja - 5
5 - Ludzkie dzieci - 4
1. Ludzkie dzieci - 8+/10
2. Grawitacja - 7/10
3. I twoją matkę też - 7/10
4. Harry Potter i więzień Azkabanu - 7/10
5. Tylko ze stałym partnerem - 5/10
1. "I twoją matkę też" (9/10; reżyseria: 9/10, scenariusz: 10/10, montaż: 7/10)
2. "Ludzkie dzieci" (8/10; reżyseria: 8/10, scenariusz: 7/10, montaż: 9/10)
3. "Grawitacja" (7/10, reżyseria: 8/10, scenariusz: 5/10, montaż: 8/10)
4. "Harry Potter i więzień Azkabanu" (6/10, reżyseria: 7/10)
Śr. ocena filmów: 7.5
Śr. ocena reżyserii: 8
Śr. ocena scenariuszy: 7.3
Śr. ocena montażu: 8
Do obejrzenia "Wielkich nadziei" i "Małej księżniczki" mi nie spieszno, ale na nową meksykańską produkcję czekam niecierpliwie.
1. Ludzkie dzieci - 9/10
2. Grawitacja - 8/10
3. Harry Potter i więzień Azkabanu - 8/10
4. I twoją matkę też - 8/10
5. Wielkie nadzieje - 7/10
Chyba nie chcę oglądać "Małej księżniczki".
A jednak obejrzałem:
1. Roma - 10/10
2. Ludzkie dzieci - 9/10
3. Grawitacja - 8/10
4. Harry Potter i więzień Azkabanu - 8/10
5. I twoją matkę też - 8/10
6. Wielkie nadzieje - 7/10
7. Mała księżniczka - 6.5/10
1. Ludzkie dzieci 9,5/10
2. I twoją matkę też 8/10
3. Harry Potter i Więzień Azkabanu 8/10
4. Grawitacja 7/10
1. Gravity 9/10
2. Children of Men 8/10
3. Great Expectations 8/10
4. Harry Potter i Więzień Azkabanu 8/10
5. Y Tu Mama Tambien 7/10
6. Little Princess 6/10
Bardzo dobry reżyser z wizją. Nie jest może w czołówce moich ulubionych ale jego filmy na pewno są cudowne wizualnie a storyteller z niego również dobry. Nie mogę się doczekać Romy!
1. Roma 10/10 <333333
2. Ludzkie dzieci 9/10
3. I twoją matkę też 8,5/10
4. Harry Potter i Więzień Azkabanu 8,5/10
5. Grawitacja 7/10
1. Harry Potter i Więzień Azkabanu
2. Grawitacja
3. Ludzkie dzieci
Z czego tylko pierwszy jest dobry.
1. Ludzkie dzieci
2. Harry Potter i więzień Azkabanu
3. Mała księżniczka
4. Roma
5. Wielkie nadzieje
6. Grawitacja
7. I twoją matkę też
1.Harry Potter i więzień Azkabanu 9/10
2.I twoją matkę też 8,5/10
3.Grawitacja 8/10
4. Ludzkie dzieci 7,5/10
5. Wielkie nadzieje 7/10
6.Roma 7/10
7.Tylko ze stałym partnerem 6/10
8.Mała księżniczka 5,5/10
1.Ludzkie dzieci - 7
2.Roma - 7
3.Harry Potter i więzień Azkabanu - 7
4.Mała księżniczka - 7
5.Grawitacja 3D - 6
6.I twoją matkę też - 6